Website Survey
Imagine de fundal pentru anunturile companiei IBM Romania

Sumar job Project Managment Officer

Afla avantajele job-ului si motivele pt care sa aplici

Entry: primii 3 ani experienta
Management


The Project Officer provides support through ownership and management of project documentation and facilitation of project team communications.  This role works under direction of the Project Manager to assist in driving projects to successful completion.

Criterii de selectie pentru Project Managment Officer

Descopera caracteristicile profilului cautat de IBM Romania

Orientare catre actiune
Rezolvarea problemelor
Perseverenta
Dezvoltare personala
  • Assist in Project documentation creation
  • Review and update Project documentation
  • Keep the project task plan up-to-date
  • Keep track of project financials (budget, claim, travel costs invoicing)
  • Conduct re-planning when project end changes as determined by customer management and project management

Responsabilitati

Vezi care sunt activitatile specifice acestui job

  • This role provides project support through:
  • Ownership and management of project documentation
  • Facilitation of project team communications
  • Sets up the project control book, enters data, tracks issues and changes
  • Produces status reports
  • Handles financial and procurement transactions.
  • Supports general contract management through asset a management, audit readiness, financial process support, issues management, measurements reporting, project plan execution and, where applicable, request for service.
  • Works under the direction of the Project Manager to assist in driving project to successful completion.

Aplica la Project Managment Officer

Te rugam sa completezi intrebarile din mini-interviu

Pentru a putea aplica trebuie sa intri in cont

Am deja cont creat

Nu am inca un cont

Inregistrare rapida

Profilul companiei

Compania IBM este cel mai mare furnizor IT din lume, cea mai inovativă companie la nivel mondial. În ultimii 15 ani IBM a înregistrat mai multe brevete decât oricare altă companie pentru invenţiile sale tehnologice. Ca lider IT, soluţiile şi serviciile IBM pătrund în toate domeniile: servicii financiare, sănătate, guvern, automobile, telecomunicaţii, educaţie. Diversitatea şi aria largă de acoperire a portofoliului – hardware, software, servicii, cercetare, finanţare şi tehnologie – diferenţiază în mod unic IBM de celelalte companii din industria IT. IBM continuă să transforme procesele şi funcţiile sale pentru a deveni un nou model de corporaţie numit Globally Integrated Enterprise.

IBM România – înfiinţată în noiembrie 1995 - este pregatită să răspundă nevoilor unei baze extinse de clienţi, având un număr mare de profesionişti de clasă mondială în sediile din Bucureşti şi Timişoara, la care se adaugă partenerii autorizaţi de afaceri ce acoperă întreaga ţară şi domeniile majore. În România, IBM are şi două mari centre: Global Procurement Services Group Romania Remote Delivery Center şi Application Services Global Delivery Center Eastern Europe, cu sediile în Bucureşti.

Joburi active

  Altele

  Acum: 9 zile   Expira in: 21 zile
 : BUCURESTI

  IT&C

  Acum: 9 zile   Expira in: 21 zile
 : BUCURESTI
  Vezi toate joburile companiei