Website Survey
Imagine de fundal pentru anunturile companiei IBM Romania

Sumar job Systems Support Specialist with German language skills

Afla avantajele job-ului si motivele pt care sa aplici

Entry: primii 3 ani experienta
IT&C
Engleza


We are looking for a Systems Support Specialist that will have the following responsabilities:

  • Provide 1st level support in the reporting process, engage in 2nd Level Support

  • Reporting of Incidents

  • Advises users in application related activities in order to effectively execute the process for in-scope applications

  • Resolves incidents based on insight into the business process and respective data, transactions

  • Maintains the Operations Manual

Criterii de selectie pentru Systems Support Specialist with German language skills

Descopera caracteristicile profilului cautat de IBM Romania

Orientare catre actiune
Prioritizare
Comunicare orala
Dezvoltare personala
Baze date
Engleza

Required Technical and Professional Expertise

Bachelors’ Degree required. Majors preferred are Information Systems, Computer Science orequivalent At least 1 year in 1st level support experience Database skills (SQL) Incident Management experience Good communication skills, ability to work under pressure, especially on month-end procedures/incident English: fluent German: fluent

Responsabilitati

Vezi care sunt activitatile specifice acestui job

Aplica la Systems Support Specialist with German language skills

Te rugam sa completezi intrebarile din mini-interviu

Pentru a putea aplica trebuie sa intri in cont

Am deja cont creat

Nu am inca un cont

Inregistrare rapida

Profilul companiei

Compania IBM este cel mai mare furnizor IT din lume, cea mai inovativă companie la nivel mondial. În ultimii 15 ani IBM a înregistrat mai multe brevete decât oricare altă companie pentru invenţiile sale tehnologice. Ca lider IT, soluţiile şi serviciile IBM pătrund în toate domeniile: servicii financiare, sănătate, guvern, automobile, telecomunicaţii, educaţie. Diversitatea şi aria largă de acoperire a portofoliului – hardware, software, servicii, cercetare, finanţare şi tehnologie – diferenţiază în mod unic IBM de celelalte companii din industria IT. IBM continuă să transforme procesele şi funcţiile sale pentru a deveni un nou model de corporaţie numit Globally Integrated Enterprise.

IBM România – înfiinţată în noiembrie 1995 - este pregatită să răspundă nevoilor unei baze extinse de clienţi, având un număr mare de profesionişti de clasă mondială în sediile din Bucureşti şi Timişoara, la care se adaugă partenerii autorizaţi de afaceri ce acoperă întreaga ţară şi domeniile majore. În România, IBM are şi două mari centre: Global Procurement Services Group Romania Remote Delivery Center şi Application Services Global Delivery Center Eastern Europe, cu sediile în Bucureşti.

Joburi active

  Altele

  Acum: 9 zile   Expira in: 21 zile
 : BUCURESTI

  IT&C

  Acum: 9 zile   Expira in: 21 zile
 : BUCURESTI
  Vezi toate joburile companiei